Stowarzyszenie Milan Club Polonia - jedyny oficjalny fanklub Milanu w Polsce - największy Milan Club w Europie!

Witamy w Milan Club Polonia

MCP - daty i liczby:
Spotkanie założycielskie: 28.12.2001
Rejestracja Stowarzyszenia: 29.10.2004
Oficjalny fanklub AC Milan od: 26.06.2005
Liczba członków w sezonie 23/24: 1097
MCP to największy fanklub Milanu w Europie!

Liczba wyjazdów na mecze Milanu: 84

- TERMINARZ MILANU NA SEZON 2023/24
- Panel członka MCP
- Regulamin kwalifikacji na wyjazdy
- Wyjazdy prywatne - Regulamin dystrybucji karnetów
- Zasady rezygnacji i zwrotów z imprez MCP
- Informacje nt. Cuore Rossonero
- MCP na Facebook
- MCP na YouTube

Zloty Milan Club Polonia

VII zlot MCP

VII Zjazd Członków Milan Club Polonia, który odbył się w dniach 25-27 sierpnia 2006 r., z dwóch względów miał wyjątkowy charakter: miał miejsce w roku 5-lecia MCP, a ponadto był zjazdem wyborczym, w trakcie którego wybrane zostały nowe władze stowarzyszenia. Nim jednak to nastąpiło był czas na wspólną zabawę i integrację polskich milanistów.

Zjazd tradycyjnie rozpoczął się w piątkowy wieczór, kiedy to wybraliśmy się do zlokalizowanego na Kazimierzu pubu Stajnia, gdzie czekała na nas zarezerwowana sala. W tych warunkach mieliśmy okazję do poznania nowych członków, których nie zabrakło na tegorocznym Zjeździe, z kolei „starzy” członkowie mieli kolejną okazję podyskutowania przy dużym jasnym na tematy niekoniecznie związane z Milanem. Już w godzinach nocnych przenieśliśmy się do hostelu Trzy Kafki, który podobnie jak w minionych latach był naszą bazą wypadową.Na miejscu nikt bynajmniej nie myślał o odpoczynku przed czekającym nas następnego dnia z samego rana turnieju piłkarskim.

W sobotni poranek komunikacją miejską przemieściliśmy na obiekty treningowe Cracovii, gdzie rozegraliśmy doroczny turniej piłkarski MCP. Tytuł mistrzowski obronił zespół Małopolski, pokonując w finale Śląsk (przed rokiem także zajął drugie miejsce). Zwycięstwo nie przyszło jednak Małopolsce łatwo, gdyż poziom tegorocznych zawodów był niezwykle wyrównany, a boisko nieraz przynosiło zaskakujące rozstrzygnięcia.

Zwycięzcy wystąpili w składzie: carlo, dezali, giorgio, hala, mekin, stan, taktyk.

Po zakończeniu turnieju wynajętymi busami pojechaliśmy na Pasternik, gdzie po raz drugi mieliśmy okazję gry w paintballa. Nim to jednak nastąpiło zasiedliśmy wspólnie do biesiadnych stołów, racząc się przysmakami przygotowanymi na grillu przez firmę cateringową. Jej pracownicy dbali o nasze żołądki do samego wieczora. W tym roku zagraliśmy na nowym obiekcie przygotowanym specjalnie pod kątem paintballa. Zostaliśmy podzieleni na cztery drużyny, które rywalizowały ze sobą w dwóch grupach przed ponad godzinę każda. Nad bezpiecznym i ciekawym przebiegiem rozgrywek czuwali wyspecjalizowani instruktorzy, którzy moderowali zabawę. Na Pasteniku pozostaliśmy do godziny 22, kiedy to udaliśmy się z powrotem do hostelu, gdzie kontynuowaliśmy wspólną zabawę.

Trzeci dzień Zjazdu miał dwa główne punkty programu: występ nagradzanego na przeglądach kabaretu Kuzyni, a także wybory nowych władz MCP. W tym celu udaliśmy się do kina Tęcza. Po godzinie 11 rozpoczął się blisko godzinny występ kabaretu, który zaprezentował program Bardzo dobry. Jego nazwa była jak najbardziej uzasadniona. Nim rozpoczęła się część wyborcza wszyscy obecni na sali mogli zaopatrzyć się w pamiątki z kolekcji MCP, w tym w limitowaną, jubileuszową koszulkę Milan Club Polonia.

Po około kwadransie przerwy ustępujący Prezes Zarządu Michał Wrona (dezali) dokonał merytoryczno-finansowego podsumowania minionych dwunastu miesięcy, po czym omówił pokrótce zasady wyboru nowych władz. Te ustępujące jednogłośnie otrzymały absolutorium od zebranych na sali członków Stowarzyszenia. Wybieraliśmy pięciu członków Zarządu, a także trzech członków Komisji Rewizyjnej.

W wyniku przeprowadzonego głosowania nowy Zarząd MCP tworzyć będą:

Rafał Kiepuszewski
Patryk Piekarski
Marcin Porada

Kadencja nowych władz potrwa dwa lata.

Po zakończeniu części wyborczej część osób udała się w drogę powrotną, natomiast cała reszta do pobliskiego lokalu, gdzie spożyła obiad, jednocześnie dopingując Roberta Kubicę, który po raz drugi zasiadł za kierownicą bolidu w wyścigu Formuły 1. Po zakończeniu wyścigu udaliśmy się do centrum, gdzie udaliśmy się każdy w swoim kierunku. Kolejna okazja do spotkania się już wkrótce, na pierwszym w nowym sezonie wyjeździe na mecz Milanu. Do zobaczenia.

relacja: dezali

ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ

Partnerzy MCP
ACMilan.PLACMilan24.comKoszulki piłkarskie
  | MILAN CLUB POLONIA - STRONA GŁÓWNA | O FANKLUBIE | AKTUALNOŚCI | WYJAZDY MCP | ZLOTY MCP | GADŻETY MCP | KONTAKT | statystyka