Napotykając co jakiś czas podczas organizacji wyjazdów, spotkań i imprez towarzyszących trudności w postaci rezygnacji pojedynczych osób w ostatniej chwili (co w skrajnych przypadkach powoduje zabranie miejsca osobie, która np. nie miała szczęścia w losowaniu biletu wstępu na mecz), publikujemy zasady rezygnacji i zwrotów opłat wniesionych na poczet uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez Milan Club Polonia:
- do 10 dni przed imprezą: zwrot 100% wpłaty
- do 5 dni przed imprezą: zwrot 50% wpłaty
- poniżej 5 dni przed imprezą: brak zwrotu
Ważne: osoby, które nie zostały wylosowane (w przypadku ograniczonej puli biletów na mecz) otrzymują bezwarunkowo pełny zwrot wpłaconej kwoty niezależnie od daty imprezy i daty losowania biletów.
Mamy nadzieję, że wprowadzenie powyższych zasad usprawni organizację wyjazdów, ograniczy sytuacje rezygnacji w ostatniej chwili i przede wszystkim nie będzie narażać MCP na straty finansowe (np. puste miejsce w autokarze).
Każdą rezygnację należy zgłosić e-mailem (z tego samego adresu, z którego zgłaszana była chęć uczestnictwa) na adres kontakt@milanclubpolonia.pl i jest to jedyna droga służąca do tego celu. W przypadku zgłoszeń 5 (i ponad) dni przed datą wydarzenia, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego celem wykonania zwrotu. Wszystkie tego typu e-maile muszą być podpisane imieniem, nazwiskiem oraz numerem legitymacji członkowskiej MCP.
W przypadkach, gdzie będzie to możliwe, MCP będzie próbowało zwrócić przynajmniej część wpłaty nawet w sytuacjach rezygnacji poniżej 5 dni od daty wydarzenia, natomiast ze względu na czynniki niezależne nie może być to zagwarantowane.
Powyższe zasady obowiązują w przypadkach organizacji wydarzenia przez Stowarzyszenie Milan Club Polonia i nie dotyczą ewentualnych wyjazdów/spotkań/imprez nie będących organizowanymi przez Milan Club Polonia, a będącymi jedynie pod patronatem MCP. W takim wypadku obowiązują zasady organizatora danego wydarzenia.
Dodano: 2010-01-09 |